Stemningsfuld have !

NU må det snart komme forår jeg glæder mig helt vild til at starte arbejdet i min have den er stor og solen skinner hele dagen ( vis den bliver so sød at komme frem ) jeg har so mange ideer om hvad det er som jeg vil med den, den skal være en STEMNINGSFULD HAVE !!!
Til julegave fra min son fik jeg den her bog "INDRET UDE stemningsfulde haver" som Julia Mincarelli & Birgitta Wolfgang Drejer har udgivet og den er fuldt med fantastiske ideer om haven og hvordan du kan lave en stemningsfuld have og den har også mange lækker sommer aktie opskrifter som jeg glæder mig til at prøve, so kom nu forår nu vil jeg i gang :)





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar det glæder mig helt vild meget!!

The summer is still here

  I have had a wonderful summer with a lot of lovely days with family and friends, there’s nothing like time with the ones you love ❤️ hope ...