Bare en almindelig dag.



Har tænkt meget over når jeg kigger på blog fra alle de dygtige bloger der ude, om de har ikke noget i deres hjem som er en gammel ting fra mor eller noget de har fået i gave fra nogen som de holder måske meget af og ikke er villige at smit det ud men bare stiller det op, men det over hovet ikke passer inde i stilen som de har i hjemmet, jeg syns at alt er so perfekt i deres hjem, og det undrer jeg mig over, 
jeg har so mange ting som mine børn eller venner har givet til mig også fra min mor og mor mor som jeg kan ikke finde mig i at smit ud, og som jeg føler at giver mit hus og hjem en karakter af mig og mine familie, men det passer måske ikke så godt sammen med alt andet jeg har. Det er bare tænke jeg har haft og ved ikke om nogen anden har men alligevel ønsker jeg jer alle sammen en god søndag !!







4 kommentarer:

  1. Så befriende å lese Diana.Visst ser jeg også mange vakre hjem på blogger etc,men perfekte?Hvis man ikke kan ha kjære eiendeler og arvestykker eller hva D enn måtte være,er de ikke perfekte!Det kan synes som om enkelte er helt hjernevasket og på død og liv skal ha det på en viss måte,og jeg tenker inni meg at visst er det lekkert på bilder...men her bor det ingen glade barn?????Eller en glad mann?Jeg ser mangt og mye som er så fint at man sitter bare å beundrer,men vet du...jeg ville ikke byttet.VI MÅ ALLE SKAPE DET PERFEKTE HJEM FOR OSS...respektere hverandres smaker og våge være oss selv på godt og vondt.Så selv har jeg som deg arvestykker jeg elsker.Kunstverk fra barna....ikke alltid like billedskjønne,men kjære likevel.Unger som får rote og hoppe i sofaen.Hunder og katter som gjør at gulvene aldri føles rene.Klær som henger til tørk.Nytt og gammelt.Praktisk og totalt upraktisk.Etc.Det er mye jeg vil forandre.Det er mangt jeg ønsker meg.Likevel synes jeg hjemmet vårt er helt perfekt!:)
    Nydelig Tallerkenhylle du viser i dag.Det har jeg også så lyst på,hadde jeg hatt en hadde hjemmet vårt vært enda mer perfekt ;)
    God uke til deg Ddiana!!!!
    Toveklem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tove
      Hvor er jeg glad at læse at det er ikke kun mig som ser det og lige som du siger hver må have sin stil og smag, jeg vil heller have børn og barne-børn som hopper i sofaen og hund som kommer ind med alt mugligt end at have alt perfekt og uden liv.
      Du må også have rigtig god uge med masse sol og dejligt vejr !
      Kram Diana

      Slet
  2. Så fint du har där på hyllan
    Önskar dej en fin vecka
    Kramar Kathrine

    SvarSlet
  3. Herlig innleg Diana!
    Å jeg elsker gamle ting og arve ting,blir med på å skape personlig stil og hygge!
    Så flott hylle med mange skatter!

    God uke skjønne du!

    Klem klem
    Camilla

    SvarSlet

Tak for din kommentar det glæder mig helt vild meget!!

The summer is still here

  I have had a wonderful summer with a lot of lovely days with family and friends, there’s nothing like time with the ones you love ❤️ hope ...