Lørdag morgen


Vågnede til den lørdags morgen og tænkte hvad skal jeg så i dag, det er faktisk første vinter morgen her i København, fuglene har fået sin mad, hunden har været ude og nu er det tid for min kaffe, kigge ind på bloggen og se hvad i dejlige mennesker har været op til siden sidste gang.
Skal jeg ikke bare færdiggøre puden som jeg har været i gang med til min son som kommer hjem fra havet 27 januar hvor han har været siden 19 december, den vil jeg vise frem det er en som han selv startede på i skolen når han var omkring 8 - 9 år gammel ( han er nu 26 år ) men aldrig fik gjort færdig, jeg vil vise den frem når den er færdig.

Ønsker jer alle sammen en rigtig god lørdag !
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar det glæder mig helt vild meget!!

The summer is still here

  I have had a wonderful summer with a lot of lovely days with family and friends, there’s nothing like time with the ones you love ❤️ hope ...