Noget til at glæde min dårlig humor.

Har de sidste par dage været i meget dårlig humor, ved ikke om det er for solen og det varme vejr er væk og nu er det bare so gråt og kedeligt det kan jeg ikke finde ud af, men op med humoren og glæden og til at gør det kigger jeg på noget smukt og dejligt. 
So er det nu et som også kan få humoren og glæden op det er at mit yndlings magasin kommer i butikkerne lige om lidt
 Jeanne d`Arc Living.       http://jeannedarcliving.dk









 Håber I har en dejligt aften Knus, Knus !!

1 kommentar:

  1. For et nyydelig hus! Såå vakkert du har det. Her var det mye å glede seg over:) Og jeanne d arc magasinet er jo en drøm å lese i :) Klem fra Ellen.

    SvarSlet

Tak for din kommentar det glæder mig helt vild meget!!

The summer is still here

  I have had a wonderful summer with a lot of lovely days with family and friends, there’s nothing like time with the ones you love ❤️ hope ...