Singing in the rain !!!

Hvad andet er det til at gøre mens det regner og regner en at synge og glæde sig over at man har et tag over hoved og kan hygge inden for, måske flytte møbler om og lave noget nyt til hjemmet, jeg har for eksempel besluttet mig om at nu vil eg sælge min store skab som jeg har haft i lang tid, følger at han er alt for stor i mit nye hus, den er stor og rummer meget og er en kæmpe god opbevaring, men nu skal han sælgest.
Ikke meget god billede men viser hvordan den ser ud  :)


Ha en rigtig god lørdag I dejlige mennesker der ude !!

4 kommentarer:

  1. Ja ibland känns det så bra att göra sig av med det som inte passar in.
    Förra inlägget visade du så mycket fint från ditt hem, trodde först det var reportage från JDL!
    Kanske är det fullmånen som ställer till humöret!?
    Ha en fin helg!
    /Cia

    SvarSlet
  2. Wow...hadde det ikke vært for at jeg har brukt altfor mye penger på et skap allerede i dag Diana (yes det ble mitt!) så skulle jeg saktens ha kjøpt dette.Det er jo fantastisk...forstår ikke hvordan du kan selge det!!!!!Men det må du selvsagt bestemme selv og følge hjertet...jeg ser jo at det er STORT og nok tar mye plass.Men akk så vakkert :)))
    Toveklem:)

    SvarSlet
  3. Er jo et kjempeflott og praktiskt skap:)
    ha en fin mandag
    klem

    SvarSlet
  4. Jú þetta er sko rétti andinn, finna tækifærin innanhúss þegar það rignir úti :) vá hvað skápurinn er flottur! en ég skil að hann þurfi mikið pláss...

    Bestu kveðjur,
    Kikka

    SvarSlet

Tak for din kommentar det glæder mig helt vild meget!!

The summer is still here

  I have had a wonderful summer with a lot of lovely days with family and friends, there’s nothing like time with the ones you love ❤️ hope ...